«У межах проекту «Психологічна підтримка вчителів» розпочала роботу група з Херсонської області.

13 травня у межах проекту «Психологічна підтримка вчителів шкіл» розпочато роботу з вчителями, психологами, соціальними педагогами Херсону та Херсонської області. Галина Федоришин провела для учасників вебінар «Застосування ННС (ненасильницького спілкування) у запобіганні конфліктів у класі з внутрішньо-переміщеними учнями». Під час вебінару педагоги ознайомились із технологією ненасильницького спілкування, розроблену Маршалом Розенбергом. Учасники здобули компетентності, необхідні для вирішення та попередження конфліктних ситуацій, а саме: оволодіння методами розв’язання конфліктів із урахуванням потреб сторін; научіння відрізняти факти від суджень; усвідомлення переваги емпатії та якості стосунків без оцінок та критики; набуття навичок діалогу. Оксана Чуйко провела вебінар «Оптимізація групової взаємодії як чинник профілактики конфліктів», під час якого розглянуто різні типи групової взаємодії (конфлікти, конкуренцію, кооперацію, співпрацю). Акцент зроблено на перехід від конфліктів, конкуренції до кооперації та співпраці. Розглянуто методи та техніки, спрямовані на формування навиків конструктивної взаємодії, зокрема в умовах онлайн занять.

16 травня для цієї ж групи Галина Федоришин провела заняття «Застосування коучингових технологій у підтримці батьків учнів у кризовій ситуації», на якому розглянули основи коучингу та техніки антикризового коучингу, а також можливості їх застосування у роботі з батьками учнів у кризовій ситуації. Оксаною Чуйко проведено вебінар «Як педагогу розвивати у собі навички життєстійкості?». Учасники зійшлись на тому, що життєстійкість  – це віра в майбутнє, впевненість, стресостійкість, здатність працювати у складних умовах тощо. Під час вебінару педагоги та психологи пропрацювали техніки зміни когнітивної оцінки ситуації, визначення контрольованих та неконтрольованих аспектів життя, пошуку ресурсів.

Варто відмітити, що вчителі, психологи з Херсонської області працюють у складних умовах окупації, проте налаштовані на роботу і віру у перемогу. Як сказала одна учасниця: «ситуація досить складна, але я радію, що ходжу по рідній землі!»