Ще одну реальністю роботи сімейного психолога подарувала магістрам другого року навчання спеціальності “Психологія” психолог і психотерапевт Мар’яна Мондик, випускниця рідного філософського, а тепер факультету психології.
На занятті обговорили особливості роботи психолога з питань дитячо-батьківських стосунків, типові запити, від чого залежить ефективність роботи, етапи консультативного процесу, психодіагностичний інструментарій (він неймовірний!), діагностичний і терапевтичний потенціал мінірозстановок. Особливий інтерес в магістрантів викликав аналіз кейсів та стратегій психологічної допомоги.
Звичайно, неможливо увесь досвід умістити в одну та і в декілька занять. Тому після пари залишився хороший післясмак “Хочу ще!”, який із задоволення втілимо у наступних проєктах!
То була офіційна частина допису, а тепер від себе: Мар’яночко, щиро дякуємо Тобі, що так щедро надала доступ до Твоїх знань і досвіду! Під час заняття у мене виникла метафора роботи психолога, зокрема твоєї роботи, як ювеліра, який філігранно відшліфовує дорогоцінний камінь. І робить це бережно, з турботою, з великою любов’ю й дослідницьким інтересом.