24 травня 2019 р.,студенти магістри спеціальності «Організаційна психологія» в рамках вивчення дисципліни «Психологія управління корпоративними комунікаціями» презентували розроблений імідж-план спеціальності «Психологія».
ПРО ЩО ЦЕ?
Про філософію, стратегію, принципи, цілі та зміни в організації, зокрема спеціальності «Психологія». Розроблений зовнішній імідж та корпоративний стиль, а саме логотип та гасло.
ДЛЯ ЧОГО?
Для розвитку спеціальності «Психологія», налагодження взаємодії викладач-студент, залучення абітурієнтів та оптимізації роботи всіх, хто включений в організацію під назвою спеціальність «Психологія».
ЩО ЗРОБЛЕНО?
Для того, щоб побачити університет очима студента, абітурієнта та врахувати його бажання, магістрами був створений опитувальник та залучено понад 100 респондентів.
Результати опитування покладено в основу імідж-плану.
Cлід підкреслити, що пропозиції, щодо організації та вдосконалення роботи є максимально реальними, оскільки опираються на існуючі фінансові та матеріальні можливості. Таким чином, даний план, може бути використано у практичній діяльності.
ВАЖЛИВО!
Здобуті компетентності є цінними та професійно необхідними майбутнім організаційним психологам.
Виконання таких проектів – це крок у світле майбутнє спеціальності «Психологія».
Думай! Пізнавай! Досягай!