Федоришин Галина Миколаївна

кандидат психологічних наук,

доцент

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

 Освіта: Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, диплом спеціаліста з відзнакою ЛС ВЕ №000504, дата видачі 30.06.1997 р., спеціальність – Початкове навчання та музика, кваліфікація – вчитель початкових класів та музики Факультет перепідготовки кадрів Прикарпатського університету імені Василя Стефаника, диплом спеціаліста ДСК ВР №018408, дата видачі 5.06.1998 р., спеціальність – Психологія. Практична психологія в галузі освіти, кваліфікація – практичний психолог

Науковий ступінь: кандидат психологічних наук

Тема кандидатської дисертації: “Психологічні детермінанти шкільної дезадаптації підлітків” (Рівненський державний гуманітарний університет, 2002р.).

Вчене звання: доцент

Посада: доцент кафедри соціальної психології

Навчальні дисципліни: Психологія коучингу; Групові форми роботи психолога в організації; Психологія лідерства; Психологія насилля; Пенітенціарна психологія; Психологія масової свідомості, Психологія сім’ї, Технології консультування в сім’ї, Психологічні технології сімейного виховання, Кризові інтервенції в роботі психолога.

Стажування: 

1. Львівський національний університет імені Івана Франка, кафедра психології, довідка про стажування № 4971-В, “Інновації в організації навчальної та наукової діяльності студентів”, 27.11.2018 р.

2. Міжнародне стажування (комплексне підвищення кваліфікації) тривалістю 180 год. (6 кредитів) за тематикою «Тренерська майстерність: теорія і практика», Львівський навчально-науковий центр професійної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова у період з 17 вересня до 11 грудня 2021 р. Сертифікат № А0070. (Наказ про визнання результатів стажування (підвищення кваліфікації) № 15 від 13 січня 2022 р.).

3. Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії «Я», сертифікат №3232, «Кризове консультування», 22.09.2023 р. 4,5 кредити ECTS (135 годин).45 годин (1,5 кредити ECTS). Наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації / стажування №1002 від 05.12.2023.

4. Проект «Поруч», що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» за підтримки представництва ЮНІСЕФ в Україні, сертифікат №27/1910п тема: «Батьківство без стресу: розвиток виховного потенціалу батьків та осіб, що їх замінюють у часи невизначеності», 19 жовтня 2023, 0,8 кредити ЄКТS, 24 год. Наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації / стажування №1002 від 05.12.2023.

5. Проект «Поруч», що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» за підтримки представництва ЮНІСЕФ в Україні, сертифікат 21/1910п, тема «Побудова життєвої перспективи: розвиток життєвих навичок у підлітків у часи невизначеності», 21 жовтня 2023 р, 0,8 кредити ЄКТS, 24 год. Наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації / стажування №1002 від 05.12.2023.

6. ГО “Українська асоціація фахівців по подоланню наслідків психотравмуючих подій”, сертифікат UA2023/06/3019,тема “Військова психологія для психолога”, 04.06.2023 р., 1,5 кредити ЄКТС, 45 год.

7. ГО “РЕОМ”, тема «Психологічної підтримка людей, які постраждали від війни», сертифікат №4012-03, 4 грудня 2023 р., 2,4 кредити ЄКТС, 72 год.

Наукові профілі:

ORCID ID: 0000-0002-8905-0906

Goodle Академія: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=vWjfo1IAAAAJ

Research Gate: https://www.researchgate.net/profile/Halyna-Fedoryshyn

  1. Федоришин Г.М. Модель первинної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї / Федоришин Г.М. // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ : Видавництво ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2014. – Вип.19. – Ч.1.- С.194-205.
  2. Федоришин Г.М. Психологічний супровід батьків, які виховують дитину з відхиленнями в розвитку / Федоришин Г.М. // Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень : Матеріали між-народної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 5-6 червня 2015 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2015. – С.96-100.
  3. Федоришин Г. М. Батьківські переживання в ситуації народження дитини з розладами в розвитку. «Актуальні проблеми реформування системи вихо-вання та освіти в Україні»: Збірник тез наукових робіт учасників між нар. наук.-практ. конференції (м.Львів, 24-25 квітня 2015 року). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2015. – С.34-38.
  4. Федоришин Г. М. Народження дитини з відхиленнями в розвитку як ненормативна криза сім’ї. Науковий журнал «Молодий вчений». – Херсон: «Видав-ничий дім «Гельветика»», 2015. – № 5 (20) травень. – Ч.4. – С.91-95. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2015/5/145.pdf .
  5. Федоришин Г.М. Роль матері у вихованні дитини з особливостями у розвитку. Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психо-логія. – Івано-Франківськ: Видавництво ДВНЗ «Прикарпатський націо-нальний університет імені Василя Стефаника», 2016. –  Вип.21. – Ч.1.- С.182-190.
  6. Федоришин Г.М. Гендерні особливості виховання в сім’ї. Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та психології: Збірник тез наукових робіт учасників міжн.наук.-практич. конференції (м. Львів, 24-25 червня 2016 р.). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. – С.5 4-58.
  7. Федоришин Г.М. Психологічні чинники стабілізації соціальної структури українського суспільного простору / Г.Федоришин // Zbornik prispevkov z medzinarodna vedecko-prakticka konferencia “Realita a perspektivy vyvoja spoločnosti: socialne, psychologicke a politicke aspekty” (28-20 oktobra 2016). – Sladkovičovo, Slovenska republika: Vysoka škola Danubius, 2016. – S. 132-135.
  8. Федоришин Г.М. Батьківство як соціально-психологічний феномен // Київський науково-педагогічний вісник: Науковий журнал. – К.: «Київська наукова організація педагогіки і психології», 2016. № 8 (08). С.116-123.
  9. Федоришин Г.М. Соціально-психологічні чинники формування моделі материнства / Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki.” (30.05.2016-31.05.2016) Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. S. 41-47.
  10. Федоришин Г.М. Сексуальне насильство над дітьми у сім’ї як соціальна і психологічна проблема // Молодий вчений. – Херсон: «Видавничий дім «Гельветика»», 2017. № 8 (48) серпень. Ч.2. С.186-191.
  11. Федоришин Г.М.  Творчість і девіації поведінки. Матеріали XL Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячо-ліття у країнах Європи та Азії» 5 – 6 серпня 2017 р. Збірн. наукових праць. – 2017. – С.31 – 34. – Режим доступу: сonferences.neasmo.org.ua/
  12. Fedoryshyn G. Gender stereotypes and their impact on acts of domestic violence // Gender Studies: Learning, Research, and Practice. Proceedings of the 2nd International Conference “Gender Studies: Learning, Research, and Practice” and Workshop for Young Reserchers “Gender Studies: Education, Gender Equality, Democracy, and Peace” (April 16-20, 2018) / Ed. O.V.Avramenko, T.V.Lisova – Kropyvnytskyi: KOD Publishing House. P.41-43.
  13. Федоришин Г.М. Гендерні стереотипи як чинник домашнього насильства / Збірник наукових праць: психологія. Вид-во ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». 2018. Вип. 22. С. 26-32.
  14. Федоришин Г.М. Застосування коучингових технологій у роботі організаційного психолога: можливості та перспективи / Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018. Випуск 4. С. 252 -257.
  15. Федоришин Г.М. Технологія постановки запитань у коучинговій комунікації / Особистість, сім’я і суспільство: питання педагогіки та психології: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, 23-24 листопада 2018 року). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. С. 37-40.
  16. Федоришин Г.М. Екопсихологія інформаційного середовища та патогенні комунікативні технології //«Медіатравма в умовах інформаційної війни: психологічний та педагогічний аспекти» [Електр. ресур] / Матеріали І Всеукраїнської наукової конференції (м. Київ, 20–21 червня 2017 р.) // mediaosvita.org.ua. 2017. Режим доступу:http://mediaosvita.org.ua
  17. Федоришин Г. Сексуальне насильство над дітьми у сім’ї як соціальна і психологічна проблема // Науковий журнал «Молодий вчений». Херсон: «Видав-ничий дім «Гельветика»», 2017. – № 8 (48) серпень. Ч.2. С.186-191.
  18. Fedoryshyn H. Gender stereotypes and their impact on acts of domestic violence / Gender Studies: Learning, Research, and Practice. Proceedings of the 2nd International Conference “Gender Studies: Learning, Research, and Practice” and Workshop for Young Reserchers “Gender Studies: Education, Gender Equality, Democracy, and Peace” (April 16-20, 2018) / Ed. O.V.Avramenko, T.V.Lisova – Kropyvnytskyi: KOD Publishing House. P.41-43.
  19. Федоришин Г.М. Застосування коучингових технологій у роботі організаційного психолога: можливості та перспективи // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018. В.4. С.252-257
  20. Федоришин Г.М. Технологія постановки запитань у коучинговій комунікації // Особистість, сім’я і суспільство: питання педагогіки та психології: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, 23-24 листопада 2018 року). Львів, 2018. Ч.2. С. 37-41.
  21. Федоришин Г.М. Психологія коучингу: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ, 2018. 95 с.
  22. Федоришин Г., Боярчук Ю. Особливості мотивації професійної діяльності працівників ІТ-сфери // Збірник наукових праць: психологія. Івано-Франківськ: Видавництво ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2019. Вип.23. С.101-110.
  23. Федоришин Г. Вплив інформаційно-психологічних технологій на масову свідомість // Безпека в сучасному світі. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 27-28 вересня 2019 р., м.Дніпро. / Наук. ред. О.Ю.Висоцький. Дніпро: СПД «Охотнік», 2019. С. 53-55.
  24. Федоришин Г.  М.Соціально-психологічні чинники професійного вигорання персоналу Державної Служби України з надзвичайних ситуацій. Соціально-правові студії: Науково-аналітичний журнал. Випуск 2(8), 2020. С.178-186.
  25. Федоришин Г.  М. Упровадження тьюторингу у вищих навчальних закладах: можливості та перспективи. Матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути». Україна, м. Київ 13 листопада 2020 р. С.498-506.
  26. Федоришин Г.  М. Соціально-психологічні чинники формування образу подружнього партнера. Міжнародна науково-практичній інтернет-конференція «Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути». Україна, м. Київ 13 листопада 2020 р.
  27. Федоришин Г.  М. Застосування коучингових технологій у формуванні навичок цілепокладання в осіб, які відбувають покарання у СІЗО та УВК.Збірник тез доповідей LХІ Мiжнародної науково-практичної інтернет – конференції «Сучасні виклики науки ХХІ століття», 15 лютого 2021 р., el-conf.com.ua С.226-232
  28. Федоришин Г. Застосування коучингових технологій у формуванні навичок цілепокладання в осіб, які відбувають покарання у СІЗО та УВК. Збірник тез доповідей LХІ Мiжнародної науково-практичної інтернет – конференції «Сучасні виклики науки ХХІ століття», 15 лютого 2021 р., С.226-232. URL: https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82.pdf
  29. Федоришин Г., Северин Р. Соціально-психологічні чинники формування образу шлюбного партнера у юнацькому віці. Психологія особистості. Івано-Франківськ. ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». 2021. Т. 11. № 1. С.92-100 doi : 10.15330/ps.11.1.92-100.
  30. Федоришин Г., Гнидюк В. Організаційно-психологічні чинники академічної прокрастинації у студентів. Науковий журнал з психології і соціології «Габітус». ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». Вип. 28. 2021. С.162-167. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 5208.2021.28.28
  31. Федоришин Г. Функції і завдання коуча в організації. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психологічні виклики сучасних організацій» (3 червня 2021 р., м. Івано-Франківськ) / За наук. ред. проф. Л. С. Пілецької, доц. О. М. Чуйко. м. Івано-Франківськ. – 2021. С.235-241. URL: https://ksp.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/68/2021/07/ЗБІРНИК-ТЕЗ-Психологічнівиклики-сучасних-організацій-21.docx-1.pdf 
  32. Федоришин Г. Уявлення студентської молоді про функціонально-рольову структуру сучасної сім’ї. Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології особистості, 23-24 вересня 2021 р.: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Івано-Франківськ, 2021.С.164-169. URL: https://kpr.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/160/2021/11
  33.  Чуйко О., Федоришин Г.М. Вплив соціально-психологічного клімату організації на мотивацію досягнень працівників. Журнал сучасної психології. №4 (27). 2022. 0,7 друк.арк.
  34. Федоришин Г.М., Чуйко О.М. Формування толерантності до невизначеності як складова професійної підготовки майбутніх психологів в умовах євроінтеграції. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2022. Спецвипуск. С. 110–117 Visnyk of the Lviv University. Series Psychological sciences. Special іssue. Р. 110–117. 
  35. Федоришин Г.М., Лисак М. Р. Толерантність до невизначеності як психологічна проблема. Збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Психологічні виклики сучасних організацій» (3 березня 2022р., м. ІваноФранківськ) / За наук. ред. проф. Л. С. Пілецької, проф. І. М. Гояна, проф. І. А. Гуляс, доц. О. М. Чуйко. м. Івано-Франківськ, 2022. С. 2690273. URL: https://ksp.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/68/2022/06/КОНФЕРЕНЦІЯ_- 2022.pdfС.
  36. Федоришин Г.М., Михайлюк І.Б. Батьківські установки як складова батьківства та чинник вибору шлюбного партнера. «Modern research in world science» (29-30 жовтня 2022 р.). Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції. Львів, 2022. С.914-920.
  37. Федоришин Г., Михайлюк І. Модель психологічного супроводу усвідомленого вибору жінками шлюбного партнера. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання науки, освіти і суспільства: теорія і практика» (28 жовтня 2022 р.). Ч.2. Умань, 2022. С.40-42.
  38. Чуйко О., Федоришин Г. Онлайн групи психологічної підтримки учасників освітнього процесу в умовах війни: досвід проведення. Модернізація системи освіти в гірських регіонах: національний і глобальний виміри: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції. Івано-Франківськ, 22-23 листопада 2022 р. с.211-215. (0, 22 друк. арк.) 
  39.  Федоришин Г.М. Психосемантична репрезентація шлюбно-сімейних взаємин у свідомості молоді. Психологічні студії. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 2. С.178-185. DOI https://doi.org/10.32782/psych.studies/2023.2.23 
  40.  Чуйко О., Федоришин Г. Вплив батьківських сімейних настанов на уявлення про норми гендерних ролей щодо розвитку кар’єри у студентської молоді. Перспективи та інновації науки. Серія Психологія. №15 (33) 2023. с.928-940. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-15(33)-928-940      http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/7539/7583 
  41. Федоришин Г., Чуйко О. Застосування малюнкової терапії в роботі з нічними жахіттями у дітей. Досвід проживання російсько-української війни у вимірах пластичного мистецтва, психології мистецтва й арттерапії: зб.тез доп. Круглого столу (Івано-Франківськ, 3 лютого 2023 р.). Івано-Франківськ, 2023. С.62-66. https://kpr.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/160/2023/07/zbirnyk-tez-kruhloho-stolu-2023.pdf 
  42. Федоришин Г., Чуйко О. Психологічні техніки роботи з травмівними спогадами. Проблеми психології діяльності в особливих умовах: Матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Черкаси, 18 квітня 2023 р. С.239-242.
  43. Федоришин Г., Процак А.-М. Вплив дитячої травми на «Образ Я» в ранньому дорослому віці.Збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Особистість у кризових умовах сучасності: психологічні виклики» (03 березня 2023 р., м. Івано-Франківськ) / За наук. ред. проф. Л. С. Пілецької, проф. І. М. Гояна, проф. Н.Є.Завацької, доц. О. М. Чуйко. м. Івано-Франківськ, 2023. С.290-295. URL: https://ksp.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/68/2023/07/zbirnyk-tez-konferentsii -2023.docx-2.pdf 
  44. Федоришин Г., Рибак Р. Особливості розвитку емоційного інтелекту у підлітків. Збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Особистість у кризових умовах сучасності: психологічні виклики» (03 березня 2023 р., м. Івано-Франківськ) / За наук. ред. проф. Л. С. Пілецької, проф. І. М. Гояна, проф. Н.Є.Завацької, доц. О. М. Чуйко. м. Івано-Франківськ, 2023. С.296-300. URL: https://ksp.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/68/2023/07/zbirnyk-tez-konferentsii -2023.docx-2.pdf 
  45. Федоришин Г., Стефурак Ю. Психологічна стійкість як предмет психологічного аналізу. Збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Особистість у кризових умовах сучасності: психологічні виклики» (03 березня 2023 р., м. Івано-Франківськ) / За наук. ред. проф. Л. С. Пілецької, проф. І. М. Гояна, проф. Н.Є.Завацької, доц. О. М. Чуйко. м. Івано-Франківськ, 2023. С.353-359. URL: https://ksp.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/68/2023/07/zbirnyk-tez-konferentsii -2023.docx-2.pdf 
  46. Федоришин Г., Андрусів Л. Особливості емоційної близькості у подружжі в умовах війни. Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції «MODERN PROBLEMS OF SCIENCE, EDUCATION AND SOCIETY», 4-6.12.2023 року, Київ, Україна
  47. Fedoryshyn, H., Lukіianchuk, A., Zelenin, V., Lunchenko, N., & Ivashchenko, A. (2024).The role of psychology in the formation of emotional intelligence in Ukrainian education.Amazonia Investiga,13(76), 297-307. https://doi.org/10.34069/AI/2024.76.04.24
  48. Kashpur Y., Liubina L., Koval H., Olyniik O., Fedoryshyn H., Tsomyk K. Psychological Techniques for Counselling Individuals on Sexual Attitudes and Discrimination. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2024, Volume 15, Issue 3, pages: 132-140. https://orcid.org/0000-0002-0259-1137

Навчально-методичні праці (за останні 5 років)

п/п

Назва Характер

роботи

Вихідні дані

Обсяг (стор.) Спів-автори
Методичні рекомендації до проведення виробничої (науково-дослідної) практики  магістрів спеціальності 053 «Психологія» друк. Івано-Франківськ : Місто НВ, 2017. – 30 с.

 

1,2 друк. арк. (0,6/

0,6)

Заграй Л.Д.
Методичні рекомендації до проведення виробничої (науково-педагогічної) практики магістрів спеціальності 053 «Психологія» друк. Івано-Франківськ : Місто НВ, 2017. – 42 с.

 

1,2 друк. арк. (0,6/

0,6)

Заграй Л.Д.
Психологія коучингу: навчально-методичний посібник. Друк. Івано-Франківськ, 2018. 95 с.

 

5,1 ум.друк.арк.
Психологія лідерства: навчально-методичний посібник Друк. Івано-Франківськ, 2018. 68 с.
Тестові завдання до курсу «Теорії гендеру» Друк. Гендерні студії: беза тестових завдань з дисциплін спеціалізації / За ред. І.В.Лупан. Кропивницький: Видавець Лисенко В.Ф., 2019. С. 17-33. Заграй Л.Д.
Освітній коучинг як сучасна технологія формування соціальних компетентностей у школярів Електр. Упровадження інноваційної освітньої парадигми в гірських школах Українських Карпат. Монографія / За наук. ред. д. п. н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В. П., 2019. С. 461-475. 1 друк. аркуш

 

1 друк. аркуш

 

Робоча книга психолога установ ДКВС України: Корекційна робота психолога УВП та СІЗО. Книга 6. Друк К.: Видавничий дім «АртЕк», 2021. 36 с.

 

1, 2 др.арк.

 

Рудніцька І.М.
Робоча книга психолога установ ДКВС України: Методологічні засади проведення тренінгових занять в умовах позбавлення волі. Книга 7. Друк К.: Видавничий дім «АртЕк», 2021. 32 с.

 

1, 2 др.арк.

 

Рудніцька І.М.