Перебування людини у складній життєвій ситуації супроводжується значним психічним навантаження, що порушує її нормальний ритм життя. Виклики, з якими вона стикається, можуть бути надмірними та призводити до складних внутрішніх переживань, вимагаючи додаткових зовнішніх ресурсів і підтримки. В умовах дистресу важливу стабілізаційну роль може відіграти екстрена психологічна допомога, зокрема телефонне консультування, яке надається через телефон довіри або гарячу лінію. Ця послуга є безкоштовною і надає можливість допомогти великій кількості людей.
З особливостями роботи психологів служб екстреної анонімної психологічної допомоги населенню телефоном магістрів першого року навчання ОП «Психологія» в межах курсу «Кризові інтервенції в роботі психолога» ознайомила Юлія Коваленко, кризовий психолог гарячої лінії по роботі з родинами військовослужбовців ГО “Громадська організація “Жіноча Сила України”. Юлія поділилася практичним досвідом роботи, вимогами до психолога, завданням кризової допомоги, протоколом роботи, техніками стабілізації, активного слухання, досягнення ресурсного стану.
Було багато запитань, активного обговорення та обміну думками, а також емоційної підтримки, інтересу до теми та до доповідача. Дякуємо Юлії за цінні знання, практику, демонстрацію компетенцій кризового психолога гарячої лінії, відкритість і щедрість у діленні досвідом!
https://www.instagram.com/julia.kovalenko_psychology?utm_source=qr&igsh=MTZuNmpzbmN2a3IyYw