Заняття магістрів 2 курсу ОП Психологія в межах виробничої практики зі студентами 1-2 курсів ОР Бакалавр ОП Психологія

Виробнича практика магістрів ОП Психологія другого року навчання  спрямована на розвиток професійних умінь та компетентностей психолога у виконанні різних форм індивідуальної та групової роботи. Проходячи практику на різноманітних базах та маючи певний практичний досвід роботи у різних сферах психології, магістри-психологи під керівництвом наукового керівника доцента Олександри Гринчук радо ділились власними знаннями та вміннями з молодшими колегами – студентами 1 та 2 курсів ОР бакалавр ОП Психологія.

В межах вивчення курсу «Практикум з прикладної соціальної психології» магістрантка Марта Чаплак, як працівник Міжнародної компанії з надання психо-соціальних послуг вразливим категорія населення «People in need» розповіла про особливості діяльності практичного психолога у громадських організаціях (ГО), благодійних фондах (БО) та міжнародних компаніях з надання психологічної допомоги населенню. Поділилась із студентами особливостями працевлаштування у таких організаціях та актуальними ресурсами із пошуку вакансій у них.

Також на курсі «Практикуму з прикладної соціальної психології» студенти  мали можливість познайомитись із методом  психодрами – терапевтичним груповим процесом, у якому використовується інструмент драматичної імпровізації для вивчення внутрішнього світу людини. Девізом цього напряму психотерапії є «Спонтанність!!! Креативність!!! Дія!!!». Психодраматичне заняття для другокурсників провела магістранта Ірина Онищук, котра завершує навчання за програмою психодрами. Велику кількість емоцій та досвіду отримали завдяки заняттю з Іриною студенти.  «Вони діяли, плакали, сміялися, рефлексували….» у цьому процесі.

Тренінгове заняття на тему «Вплив сімейного виховання на розвиток тривожності у студентів» провела магістранта Олена Сич із студентами 1 курсу групи ПС-11. На тренінгу студенти мали можливість побути у ролі батьків та дітей, пропрацювати п’ять базових стилів виховання, що дало можливість відрефлексувати власний вплив на світосприйняття, базову довіру/недовіру до світу і як наслідок виникнення тривожності. Підсумком заняття стало усвідомлення студентами що на одні і ті самі стилі батьківського виховання по різному реагують діти – хтось уникає контактів, хтось проявляє надмірну ініціативу, хтось відчуває страх і тривогу.

Дякуємо магістрантам за такий цінний досвід  та сподіваємось на подальшу співпрацю!!!