Виробнича практика магістрів ОП Психологія другого року навчання спрямована на розвиток професійних умінь та компетентностей психолога у виконанні різних форм індивідуальної та групової роботи. Проходячи практику на різноманітних базах та маючи певний практичний досвід роботи у різних сферах психології, магістри-психологи під керівництвом наукового керівника доцента Олександри Гринчук радо ділились власними знаннями та вміннями з молодшими колегами – студентами 1 та 2 курсів ОР бакалавр ОП Психологія.
В межах вивчення курсу «Практикум з прикладної соціальної психології» магістрантка Марта Чаплак, як працівник Міжнародної компанії з надання психо-соціальних послуг вразливим категорія населення «People in need» розповіла про особливості діяльності практичного психолога у громадських організаціях (ГО), благодійних фондах (БО) та міжнародних компаніях з надання психологічної допомоги населенню. Поділилась із студентами особливостями працевлаштування у таких організаціях та актуальними ресурсами із пошуку вакансій у них.
Також на курсі «Практикуму з прикладної соціальної психології» студенти мали можливість познайомитись із методом психодрами – терапевтичним груповим процесом, у якому використовується інструмент драматичної імпровізації для вивчення внутрішнього світу людини. Девізом цього напряму психотерапії є «Спонтанність!!! Креативність!!! Дія!!!». Психодраматичне заняття для другокурсників провела магістранта Ірина Онищук, котра завершує навчання за програмою психодрами. Велику кількість емоцій та досвіду отримали завдяки заняттю з Іриною студенти. «Вони діяли, плакали, сміялися, рефлексували….» у цьому процесі.
Тренінгове заняття на тему «Вплив сімейного виховання на розвиток тривожності у студентів» провела магістранта Олена Сич із студентами 1 курсу групи ПС-11. На тренінгу студенти мали можливість побути у ролі батьків та дітей, пропрацювати п’ять базових стилів виховання, що дало можливість відрефлексувати власний вплив на світосприйняття, базову довіру/недовіру до світу і як наслідок виникнення тривожності. Підсумком заняття стало усвідомлення студентами що на одні і ті самі стилі батьківського виховання по різному реагують діти – хтось уникає контактів, хтось проявляє надмірну ініціативу, хтось відчуває страх і тривогу.
Дякуємо магістрантам за такий цінний досвід та сподіваємось на подальшу співпрацю!!!