Щорічно з 24 по 31 жовтня 2024 року світ відзначає Глобальний тиждень медіа та інформаційної грамотності (Global Media and Information Literacy Week), який започаткований ЮНЕСКО 2012 року. Тема цьогорічного Глобального тижня медіаграмотності: «Нові цифрові межі інформації: медійна та інформаційна грамотність для інформації, що становить суспільний інтерес».
В рамках Глобального тижня медіа та інформаційної грамотності 29 жовтня доцент кафедри соціальної психології Надія Вітюк провела для студентів 1 і 2 курсів спеціальності “Психологія” факультету психології ПНУ ім. Василя Стефаника тренінг, на якому учасники вчилися аналізувати новинний контент. Досліджували джерела отримання новин, на матеріалах окремих кейсів визначали ознаки маніпуляції, дискутували щодо проблем взаємодії людини з медіаконтентом під час війни. Учасники заходу прийшли до висновку щодо важливості свідомого, відповідального ставлення до інформації та ЗМІ, актуальності формування навичок критичного мислення, аналізу та оцінювання інформації, протидії фейкам, перевірки достовірності інформації.