Моніторинг впливу та сталості результатів проекту GeSt Національним Еразмус+ офісом в Україні
12 травня 2021 року відбувся моніторинг впливу та сталості результатів проекту ЄС Еразмус + КА2 «GeSt – Гендерні студії: Крок до демократії та миру у сусідніх до ЄС країнах з різними традиціями» № 561785-EPP-1-2015-1-LT–EPPKA2-CBHE–JP, який проводили представники Національного Еразмус+ офісу в Україні. У заході взяли участь українські учасники проекту (Ніжинський державний університет імені М.Гоголя, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника) та координатор проекту (Університет Вітовта Великого, Литва). Результатом участі у проекті команди ПНУ є розроблена магістерська освітньо-професійна програма «Психологія».
До моніторингу результатів проекту були залучені представники керівництв університетів, наукові групи та менеджери, які брали безпосередню участь у проекті, здобувачі вищої освіти, які навчаються на освітніх програмах, розроблених у межах проекту, викладачі, які забезпечують викладання на даних освітніх програмах, роботодавці. Зокрема, про інноваційність ОП «Психологія», вплив на професійну підготовку психологів результатів проекту, актуальність розгляду гендерних проблем у різних сферах діяльності та особливості співпраці у межах реалізації освітньої програми говорили наші стейколдери-роботодавці Федорук Олександра, депутатка Івано-Франківської обласної ради (фракція політичної партії «Європейська солідарність»), Бабецька Олександра, Управління патрульної поліції в Івано-Франківській області, Драганчук (Мухітдінова) Наталія, керівниця Івано-Франківського офісу «ELEKS», співзасновниця HR для бізнесу, бізнес-консультантка, психологиня, психотерапевтка.
Незапланованим результатом проекту стала розробка магістерської освітньої програми «Організаційна психологія», в якій відображено результати міжнародних стажувань викладачів та досвід колег з Університету Вітовта Великого (Литва).
Моніторинг впливу та сталості результатів проекту, відображених у ОП «Психологія» підкреслив актуальність запровадження гендерних студій у процесі професійної підготовки психологів, що сприяє розширенню їх професійних компетентностей та можливостей працевлаштування, врахування запитів ринку праці, відповідність освітньої програми європейським стандартам, сприяння участі у наступних міжнародних програмах та подальшій співпраці партнерів проекту.